Albo Albo Tag

W blogosferze wielką popularnością cieszy się zabawa w tzw.: Tagi. Ja trafiłam na „Albo Albo Tag” na blogu Sylwucha i postanowiłam dołączyć do zabawy.
No to jedziemy!
someecards.com

1. Wolisz czytać tylko trylogie czy powieści jednotomowe?
Zdecydowanie trylogie i sagi! Przeglądajac moją biblioteczkę i książki przeczytane w ostatnim roku okazuje się, że powieści jednotomowe czytam sporadycznie...
Choruję na:  patrz obrazek.

2. Wolisz czytać tylko autorki czy tylko autorów?
To „tylko” w tym pytaniu jest bardzo zwodnicze. Hmm, jakbym miała wybierać „tylko” to z ciężkim sercem, ale postawiłabym na facetów. Nie wyobrażam sobie życia czytelniczego bez T. Pratchetta, R. Kapuścińskiego, H. Mankella, M. Wrońskiego, J. Nesbo i wielu, wielu innych. Z drugej strony jestem strasznie przywiązana do M. Wojciechowskiej czy A. Marininy – a to tylko początek góry lodowej. Ech... Na szczęście odpowiedź na to pytanie nie wpływa na moje przyszłe czytelnicze wybory.

3. Wolisz kupować tylko w empiku czy tylko na stronach internetowych?
A to jest źle zadane pytanie, bo empik tez prowadzi sprzedaż internetową:) Pomijając ten fakt, zdecydowanie większość książek kupuję na stronach internetowych. W internecie można znaleźc prawdziwe perełki, ale co ja tam będę Wam mówiła, sami dobrze wiecie. Nie mniej jednak często chodze po księgarniach – przegladam, dotykam, podczytuję.

4. Wolisz, żeby wszystkie książki zostały zekranizowane czy przekształcone w serial?
Od tylu filmów i seriali można byłoby dostać zawrotu głowy. Ja widziałabym to tak: seriale jeśli chodzi o książki wielotomowe, a film jeśli mówimy o opowieściach zawartych w jednej książce.

5. Wolisz czytać 5 stron dziennie czy 5 książek tygodniowo?
5 książek tygodniowo bez dwóch zdań! 5 stron dziennie to niepoważna cyfra jeśli ma się odnosić do stron przeczytanych przez miłośnika ksiązek. Jakby pytanie dotyczyło 50 – to co innego :)

6. Wolisz być profesjonalnym recenzentem czy dobrym autorem?
Nie spotkałam jeszcze blogera recenzenta, który nie chciałby napisać swojej książki. Ja tak samo, chciałabym być dobrym autorem. Jednak nie ma co „porywać się z motyką na słońce” - wybieram bycie profesjonalnym recenzentem.

7. Wolisz czytać 20 swoich ulubionych książek w kółko i w kółko czy czytać tylko nowe lektury?
Akurat z odpowiedzią na to pytanie nie mam żadnego problemu: czytałabym tylko nowe lektury.

8. Wolisz być bibliotekarką czy sprzedawczynią książek?
Bibliotekarką. Dlaczego? Ponieważ bibliotekarz ma kontakt zarówno z nowościami wydawniczymi (tak jak sprzedawca), jak i z książkami starymi, zapomnianymi, których nie znajdziemy w każdej księgarni (pomijam antykwariaty, bo tam z kolei trudno o nowości).

9. Wolisz czytać tylko ulubiony typ literatury czy wszystko poza ulubionym typem literatury?
Spoglądajac na półki wniosek nasuwa się jeden – tylko ulubiony typ literatury. 80% książek to kryminały, jakieś 8% fantastyka, kolejne 8% reportaże i literatura podróżnicza, a reszta to wszystko co mi wpadło w ręce.

10. Wolisz czytać tylko książki fizyczne czy tylko e-booki?
I znowu pytanie „tylko-tylko”... Wybrałabym czytanie książek papierowych, jednak odkrywam z każdym dniem możliwości jakie daje czytnik e-booków. I powiem, że szczerze polecam. Taki gadżet daje naprawdę dużo możliwości! Ale o tym innym razem :)

Dobrnęłam do końca. Yeah! A Wy jak byście odpowiedzieli na powyższe pytania? Czekam na odpowiedzi.

P.S.: Nie mam najmniejszego pojęcia kto wymyślił te pytania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 LoliLola , Blogger