Koniec wakacji

Widok z Połoniny Caryńskiej
To były udane wakacje! Bieszczady pochłonęły mnie bez reszty, wycisnęły pot i łzy podczas wędrówek, zachwyciły widokami ze zdobytych szczytów. I chociaż plecak miałam wypchany licznymi książkami, nie udało mi się ich przeczytać. Zwyczajnie nie było kiedy. Poniżej znajdziecie kilka zdjęć z wyjazdu, nowość z Wydawnictwa Prószyński i S-ka oraz... coś jeszcze.

 
                                                  Widok z Połoniny Caryńskiej
Droga na Smerek

Szlak prowadzący do schroniska Chatka Puchatka
Na szlaku

Widok z okna - Wetlina
Solina

Koniec wakacji. Niebawem na blogu ukażą się recenzje dwóch nowości z Wydawnictwa Prószyński i S-ka. Jedną z nich jest książka Aly Chai "Zanim przekwitną wiśnie", opowiadająca historie pięciu pokoleń japońskich kobiet rozpaczliwie zmagających się z przeznaczeniem*. W paczce, oprócz książki znalazłam małą, sympatyczną figurkę - fajny dodatek - dziękuję.

Prószyński i S-ka
A na koniec się pochwalę, a co! Otrzymałam wyróżnienie w lipcowej edycji konkursu dla syndykalistów na portalu Zbrodnia w Bibliotece. (dowód poniżej i w linku;))
Z niecierpliwością czekam na listonosza!



* z okładki






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 LoliLola , Blogger