Zimowo



Dzisiaj zamiast recenzji, garść fotografii. Na blogu stopniowo wprowadzam zmiany. Jak już zauważyliście zmieniłam szablon i kolory. Zmieni się też nieco tematyka postów. Oczywiście nie rezygnuję z mojej ukochanej literatury! O to się nie martwcie. Mam zamiar wprowadzić tutaj również tematykę podróżniczą i lifestylową. Wiem, że zrobi się z tego strona "o wszystkim i o niczym". Cóż mogę rzec? "Mówi się trudno i płynie się dalej" - jak mawia moja ulubienica Doris z Gdzie jest Nemo? Pisanie tego bloga ma przynosić mi satysfakcję i radość, a nie zawsze mam wenę do pisania recenzji. Za to często milion myśli kłębi mi się w głowie - myśli, którymi chciałabym się z kimś podzielić, albo po prostu wyrzucić je z siebie. 

Ostatnio dużo czasu poświęcam na przemyślenia na temat rozwoju osobistego. Mam mnóstwo wolnego czasu, problem w tym, że ucieka mi on między palcami. Najwyższa pora wziąć się za siebie! W ramach "terapii" małych kroczków postanowiłam przynajmniej trzy razy w tygodniu spędzać trzydzieści minut na świeżym powietrzu. Nie liczę tu jednak czasu, który poświęca się na dojście gdzieś, załatwienie czegoś etc. To ma być czas dla mnie. Spacer, rower, bieganie, cokolwiek. 30 minut. Mało? Zobaczymy, najważniejsze na chwilę obecną jest wprowadzenie tego planu w życie i regularne jego wykonywanie. Zaczynam budować dobre nawyki. A Wy jakimi dobrymi przyzwyczajeniami się pochwalicie?


Lokalna rzeka Mindel






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 LoliLola , Blogger